Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 18, 2010
Image Size
5.3 MB
Resolution
1180×1646
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,116
Favourites
50 (who?)
Comments
28
Downloads
47
×
Skeleton Love by Moo-sers Skeleton Love by Moo-sers
oh lawdy
oh lawdy
OH LAWDY



...yup
so this was a project for my drawing class. Had to be based on either halloween or fall. I chose halloween and winter apparently because of the snow but SHHHH DON'T TELL
anyways, I used warm and cool gray prismacolor markers, indian ink, white out, and white colored pencil.

I.. I didn't use the reference for the ribcage because I'm impatient so hopefully it's okay enough? gfdgf

BUT YEAH I AM ACTUALLY PROUD OF THIS BECAUSE IT'S BETTER THAN WHAT I NORMALLY DO. <3
edit: DOWNLOAD FOR FULL VIEW PLEAAAASE ;u;
Add a Comment:
 
:iconmatty-tala:
Matty-Tala Featured By Owner Nov 18, 2010
Wow I love this!
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Nov 18, 2010
Thank you very much! c:
Reply
:iconunhingedreality:
unhingedreality Featured By Owner Oct 21, 2010
Just sayin that I fuckin love this and so does my mom. I love you Grandpappy <3
Reply
:iconritawolf:
Ritawolf Featured By Owner Oct 20, 2010
This has a really cool concept to it!!! this is really awesome!!! I wish we had this much freedom in our art classes...
Reply
:iconcranberrynoodles:
CranberryNoodles Featured By Owner Oct 20, 2010  Student Digital Artist
This is really impressive! The white colored pencil really helped with the eerie feeling, and the detail is stunning.
Reply
:iconfuposey:
Fuposey Featured By Owner Oct 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
SAghfdaaaaedhfdcINNGH
This is talent in a paper. ;_;

I don't even know WHAT to praise in this entire drawing. I just love everythinng. ;A;
Holy shit, the lightiiiing. xzfdsdfjhakhj
Reply
:iconx-kyo:
x-Kyo Featured By Owner Oct 19, 2010
lol I was about to bitch about how your scanner sucks but then I went to full view haha

anyway :+fav:
Reply
:iconantianira:
Antianira Featured By Owner Oct 19, 2010
Wow! It's amazing :D
Reply
:iconleader-1987:
leader-1987 Featured By Owner Oct 18, 2010
aaaawwww love never ends X3
great job, moo!!!
Reply
:iconalienatedmajesty:
AlienatedMajesty Featured By Owner Oct 18, 2010
Ooo. I'm glad I got to watch the progress! I feel all privileged and whatnot. It looks SPECTACULACULAR (did anyone use that word yet?) :D Lovess you, my sweet walrus. <3 Haha.
Reply
:iconchital:
Chital Featured By Owner Oct 18, 2010  Student Digital Artist
Oh hey yeah so this is pretty rad
You are too awesome get out!!!!
Reply
:iconmistersmithereens:
MisterSmithereens Featured By Owner Oct 18, 2010  Student Digital Artist
WHERE IN THE HECK DID THIS COME FROM.
Reply
:iconthrill-house:
thrill-house Featured By Owner Oct 18, 2010
I don't even know what to say! Amazing!!
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
THANK YOU STARREH~<3
Reply
:iconlaurzaroo:
laurzaroo Featured By Owner Oct 18, 2010  Student Digital Artist

OMGGGG!!! i love this m'dear!! soooooo much :D MOAR!! hehe.
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
AA! YOU!! thank you so much!! <333
Reply
:iconlaurzaroo:
laurzaroo Featured By Owner Oct 18, 2010  Student Digital Artist

anytime my love! i missed you ):
Reply
:iconsuper-scherzo-64-bit:
SUPER-SCHERZO-64-BIT Featured By Owner Oct 18, 2010
DANG this is so detailed and gorgeous!! i especially love the tree and the lines in the skeleton lady's dress. this is amazinggg
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
hehee, thanks! 8D
Reply
:icondetectivewolf:
DetectiveWolf Featured By Owner Oct 18, 2010  Student
I am like IN LOVE with those skellies ;0;
like for real

i love how there is a husband and a wifey it's so kawaii

also the lighting and shit??? yeah that = love right there as well

just this piece in general is awesome
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
fffff awwwwww thank you dw ;3;<3333
Reply
:iconpuppyqueen14:
puppyqueen14 Featured By Owner Oct 18, 2010
................. I drew a candle...and a zombie hand for this project. and you drew JESUS ON PAPER. Fuck you, fuck you, fuck you. (ps thats my way of saying i love it <33)
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
HAHA THAT IS LITERALLY THE EXACT REACTION I GOT FROM EVERYONE AT MY TABLE EVERY DAY THAT I WAS DRAWING IT ACTUALLY HGJDFKS

they all gave up on drawing every time I made a bit of progress gsdfhkjgfhjkfdsa
thank you Lisaaaa<33
Reply
:iconpuppyqueen14:
puppyqueen14 Featured By Owner Oct 20, 2010
no problem heatherrr~~
just try not to be so goddamnawesomeamazing all the time kay? haha jkj k :):):)
Reply
:icontiger-in-a-tie:
Tiger-in-a-tie Featured By Owner Oct 18, 2010
THIS IS SO BEAUTIFUL
AND INCREDIBLE
I can't stop staring at it ffffffff :heart:
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
thanks tiger! ;U; <3333333
Reply
:iconhamzie:
hamzie Featured By Owner Oct 18, 2010
jesus heather this is fucking gorgeous. love the lighting and everything it's so eerie looking. ;0;
Reply
:iconmoo-sers:
Moo-sers Featured By Owner Oct 18, 2010
hgjkfd aaa thank so much steph! ;o; <33
Reply
Add a Comment: